wtorek, 14 lipca 2009

home.pl - zakładanie skrzynki pocztowej w posiadanej domenie

Czynność wydałoby się banalna, a jednak w przypadku hostingu na home.pl okazało sie nie trywilne. A więc opiszmy na początek co tak właściwie chcemy uzykać:

Załóżmy, że posiadamy domenę mojawymazonadomena.pl. Ponadto posiadamy konto hostingowe na home.pl o nazwie mojekontohostingowe. No to skoro juz to mamy to chcili byśmy mieć adres pocztowy w naszej domenie, np. ja@mojawymazonadomena.pl.

Oto co należy zrobić:

  1. Zalogować sie na konto hostingowe, kliknąć zakładke "Dostępne usługi" -> konta pocztowe i ftp. Po czym na dole "Nowe konto".

  2. Wpisujemy nazwe konta(w naszym przypadku "ja") i dwukrotnie hasło.

  3. Następnie wylogowujemy się z konta hostingowego i logujemy do nowoutworzonego konta ja.mojekontohostingowe, z hasłem jakie podaliśmy uprzednio.

  4. Trafiamy na strone inicjalnej konfiguracji poczty - tu wybieramy Nazwe konta (Imie i Nazwisko) oraz pod jakim adresem ma funkcjonować (ja@mojawymazonadomena.pl)

  5. OK, teraz mozemy kliknąć ikonke poczty i cieszyc sie naszym nowym kontem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz